کد و رمز بازي ها - GameCheats
پيام مدير سايت: سلام و خسته نباشيد به بازديد کنندگان و کاربران محترم، به وبسايت ما خوش آمديد اميدوارم که لحظات خوبي را در وبسايت ما سپري کنيد.

 

ناشر: Midway

سازنده: Surreal Software

سبک بازی: اکشن

تاریخ عرضه: آبان 1384

برای کنسول‌های PS2, PC, XBOX

داستان بازی: فردی به نام Torgue به خاطر قتل همسر و فرزندش به یک زندان دور افتاده که در آن تبهکاران و قاتلین نگهداری می‌شوند تبعید شده است. در واقع شخصیت اصلی داستان بی‌گناه بوده و همه اینها یک اتهام بزرگ برای گرفتاری او می‌باشد. در قسمت دوم بازی باز هم شما در نقش تُرِک هستید، اما اینجا بازی کمی با برگشت به گذشته آغاز می‌شود و کمی بعد تُرِک را در حالی که با قایق فرار می‌کند (همان پایان قسمت اول) خواهید دید.

نکاتی قبل از شروع بازی:

پس از تکمیل یک بار بازی در دفعه دوم به شما انتخاب حالت‌های بازی داده می‌شود:

Good: در این حالت باید سعی کنید بدون کشتن افراد بی‌کناه بازی را تکمیل کنید.

Neature: در این حالت می‌توانید بعضی‌ها را کشته و بعضی‌ها را نجات دهید.

Evil: در این حالت شما باید همه را از بین ببرید تا شاهد گرفتن جنون اصلی بازی باشید.

قسمت اول- بازگشت به گذشته:

ابتدا پس از دیدن دموی اولیه بازی، شما در زندان هستید. به سمت راست رفته و در کنار دیوار پنهان شوید تا آن دو نفر روی بالکن کشته شوند. کنار در الکتریکی بایستید تا در برایتان باز شود. وارد در سمت راست شوید، Miles را دنبال کنید. در کنار میلز می‌شکند، اسلحه را برداشته و داخل در شوید. در آنجا نقشه را برداشته و به سمت میلز برگردید و وارد در روبرو شوید. راه را ادامه داده و وارد راهروی که یک هیولا در آن می‌باشد شوید.

به سمت چپ رفته و دوباره به سمت چپ، خون را بردارید. برگشته و وارد در روبرو شوید. سه نفر را با چاقو خواهید دید، بگذارید مرد روی صندلی کشته شود و بعد همه را از پای درآورید. از دست Slyer فرار کنید. در کنار شما می‌شکند، داخل شده و به سمت چپ بروید (جایی که در حصاری شکل می‌باشد) به جلو رفته و منتظر باشید تا در سلول باز شود. داخل شده و دو پلیس را از پای درآورید. خواهید دید که موجودات آتشی شکل ظاهر می‌شوند، از دست آن‌ها فرار کنید. سپس آدم‌ها را از پای درآورده و از حالت جنون (Transform) استفاده و همه را نابود کنید.

قسمت دوم، باور داشتن:

پس از دیدن دمو همه خواهند مُرد. به جلو رفته و جعبه نگهداری وسایل را از جسد گارد بگیرید. به جلو رفته و میله را از روی زمین بردارید. جلوتر رفته و در آخر سمت راست را باز کنید، گاردها فرار می‌کنند و شما باید از سمت چپ کنار پنجره پریده و وارد پارک شوید. جلوتر به وسیله میله جعبه‌ها را بشکنید و وارد حصار پاره شوید. راه را ادامه داده و اسلحه کلت 1911 را بردارید. به جلو رفته و با استفاده از کلیک وسط ماوس چوب‌های روی در را بشکنید و وارد فاضلاب شوید. با استفاده از دکمه Ctrl نشسته و به جلو رفته تا Blackmore بوکسور به شما ضربه بزند.

قسمت سوم- ضعف نفس هیچ چیز را نشان نمی‌دهد:

مستقیم به جلو رفته، موجودی بیرون می‌آید، برگردید و به پایین پله‌ها رفته و چوب‌ها را بشکنید و اهرم را بچرخانید. داخل شده و نقشه را بردارید. قفل قفسه را بشکنید و خون را بردارید. مرد را نکشید، او را با خود ببرید. در روبرو را باز کرده و جلوتر، چراغ قوه را بردارید. جعبه سمت راست را به جلو هل داده و وارد راه زیر زمینی شوید. جلوتر، از نردبان بالا رفته و با سگی که پارس می‌کند کاری نداشته باشید. به سمت دیوار شکسته رفته و به داخل آن بپرید. جلوتر به تلفن جواب دهید. از نردبان روبرو بالا بروید و داخل پنجره شوید.

قسمت چهارم- بازگشت سخت به خانه: سمت چپ وارد اولین در شده و در کنار تلفن نقشه زیر تخت را بردارید. پشت سر شما یک در می‌باشد، آن را باز کرده و نامه‌ها را برداشته بخوانید (به وسیله دکمه 2 و سپس Numpad 4). پس از دیدن دمو وارد حمام شده، وان پر از خون می‌شود. برگشته و کنار تلویزیون بایستید. پس از دیدن دمو، کلت دوم را بردارید. وارد درشده و از پله‌ها پایین بروید. وارد در کنار اتاق11 شوید.

قسمت پنجم- تولد غیرمقدس:

به جلوی مرد زخمی رفته و مهمات اسلحه کلت را بگیرید. راه را به جلو ادامه داده و در کنار باجه تلفن مهمات اسلحه کلت را برداشته و داخل کوچه کنار باجه شوید. در کنار جسد مهمات کلت را برداشته و راه را ادامه داده و دو مردی که می‌خواهند به رفیق شما آسیب برسانند را از پای در آورید. دمویی خواهید دید، موجودات را نابود کرده و وارد کافه شوید. در حالت Easy داخل ویترین‌های شیشه‌ای اسلحه Shoutgun Shutoff و در سمت راست مهمات کلت را بردارید. پس از حرف زدن مرد، داخل در شوید. دو قفسه و یک در در پشت سرتان قرار دارد. در پشت سر را باز کرده تا لامپ‌ها بترکند. موجودی در را می‌شکند و همسایه‌تان او را از پای درمی‌آورد. وارد راه اصلی شده و موجودات را از پای درآورید، سمت چپ، مهمات Shotgun وجود دارد. سمت راست حصارها، راه را بالا رفته و ادامه دهید تا موجود آتشی را ببینید. به جلو رفته و پایین بپرید. سمت چپ یک در وجود دارد، وارد شده و درِ جلویی را باز کنید. اینجا منتظر باشید تا دشمنان دیوار را بشکنند و سپس آن‌ها را نابود کنید. دوستتان را با خود بیاورید و وارد فاضلاب‌ها شوید. او را دنبال کنید تا به کوچه‌ای با مهمات اسلحه کلت برسید. موجودات بزرگ را نابود کرده و به قفل نردبان ضربه بزنید و بالا بروید. داخل در شده و وارد در جلویی شوید. در اینجا منتظر موجودات آتشی شوید. آن‌ها را نابود کرده و از راهی که برای شما باز می‌کنند بروید. دو گارد با زن را خواهید دید. به بالای جعبه رفته و موجود آتشی را سریع نابود کنید. وارد پنجره شد، نارنجک دودزا را برداشته و به بیرون پنجره بروید. به سمت چپ حصار به پایین بپرید. سمت چپ خود یک جعبه می‌بینید، آن را به پایین بکشید (تا جایی که می‌توانید) و روی آن رفته وارد پنجره شوید. پایین رفته و اسلحه Skorpion را بردارید. وارد در شده و داخل کافه منتظر چهار موجود که از بالای سر حمله می‌کنند باشید. آن‌ها را از بین برده و مرد بزرگ ظاهر می‌شود. وقتی که در برای شما باز شد سریع به او ضربه بزنید و سوییچ را زده و وارد در باز شده شوید. موجودات را نابود کرده و منتظر باشید تا در سینما باز شود. داخل شوید.

قسمت ششم- انکار کردن به چه دلیل:

ابتدای ورود به بالای پله‌های سمت راست رفته و روی شکاف بپرید و Archive را بگیرید. وارد در دو دهنه شده و به مرد کاری نداشته باشید. وارد سالن اصلی شده تا دمویی ببینید. هیولاها را از پای درآورده تا نیروی جنونتان پر شود. با دکمه C از آن استفاده کنید تا همه را نابود کرده و راه برایتان باز شود. وارد پرده سینما شده و موجودات را کشته تا نیرویتان پر شود. دیوار کنار تصویر را بشکنید و راه را به جلو ادامه داده وارد در شوید. مرد را ببینید و وارد در جلویی شوید. در این مکان باید تمام دشمنان را کشته و مرد را نجات دهید. پس از کشتن موجودات از نردبان سمت چپ بالا رفته و به آنطرف دستگاه بروید. اهرم را بچرخانید تا مرد به طرفتان بیاید. از نردبان سمت چپ بالا رفته و مرد را دنبال کنید. داخل خانه جعبه‌ها را بشکنید و وارد در شده در سبز رنگ را باز کرده تا دمویی ببینید. سریع موجودات عنکبوت شکل را کشته و پلیس‌ها را نجات دهید تا زنجیر (Attack) را دریافت کنید. نکته: اگر کسی را به اشتباه بکشید نیرو ازتان گرفته می‌شود.

وارد پارک شده و با همسر خود صحبت کنید. موجودات را از پای درآورده و از پله‌ها بالا بروید. صبر کنید تا موجود عنکبوتی حصار را پاره کند سپس او را نابود کنید. به طرف راست رفته و مهمات اسلحه ااسکورپیون را بردارید. برگشته و به سمت چپ حرکت کنید. با استفاده از ماوس3 (Mouse Button 3) چوب‌ها را بشکنید و وارد در شوید. در اینجا بایستید تا حرف‌های مرد تمام شود سپس با استفاده از نیروی جنون دشمنان را نابود کنید. دمویی می‌بینید. وارد در سمت راست شده و از له‌ها بالا بروید. در اینجا دو ماموریت دارید.

مرد را به اتاق خانه‌اش برسانید (همان مردی که ابتدا نجاتش دادید).

به زن کمک کنید تا بچه‌اش را پیدا کند.

کنار جایگاه تبر، در نیمه شکسته می‌باشد، به آن ضربه زده تا آن را بشکنید. از پله‌ها بالا رفته و مرد را دنبال کنید، پس از دیدن دمو، موجودات را کشته و وارد در روبرو شوید. جلو رفته و به سمت راست بروید و باز هم به سمت راست.

چوب‌های روی زمین را شکسته و پایین بپرید. شما الان پشت زن قرار دارید. موجودات آمپولی را کشته و از حالت جنون برای شکستن دیوار سمت چپ استفاده کنید. پس از آن اهرم را زده تا زن وارد اتاق شود. داخل راه دیوار شکسته شده و به جلو رفته و نشسته داخل حفره شوید. در سمت چپ را باز کنید.

قسمت هفتم- آینده انسان‌ها:

ابتدا از نردبان پایین بروید و در کنار سرباز اسلحه را بردارید. برگشته و به سمت تیربار بروید و سریع (Mrksman)‌ها را نابود کنید.

به سمت زیرزمین (Underground) رفته و در پایین پله‌ها وارد در شوید. دمویی خواهید دید. پس از دیدن دمو به در جلویی رفته و سمت چپ، جعبه‌ها را بشکنید. داخل شده و در قفسه، نقشه را بردارید. در سمت راست را باز کرد و جعبه‌ها را شکسته و راه را به جلو ادامه دهید، Miles را خواهید دید. سمت راستتان یک کامیون با اسلحه آرپی جی7 قرار دارد، ولی توصیه می‌شود به سمت راست، بالای وانت رفته و اسلحه Grandge Luncher را بردارید و با آن دشمنان را نابود کنید. سمت راست وانت یک نردبان با قفل می‌بینید. به قفل ضربه زده و بالا بروید. به سکوی جلویی و پایین بپرید. سگ‌ها را نابود کرده سپس به سمت راست رفته و به بشکه‌ها تیراندازی کنید تا منفجر شوند. به بالا پریده و Molotovها را بردارید. به سکوی بعد پریده و سمت راست به ایین بپرید. دشمنان را نابود کرده و راه را تا انتها ادامه دهید. سعی کنید اسلحه راکت لانچر را همراه خود داشته باشید. به جلو رفته و همه گاردها را نابود کنید. صحنه‌ای از ورود کرم غول‌پیکر (Hore) خواهید دید. پس از اتام صحنه داخل گودال بپرید.

قسمت هشتم- ضربه اساسی:

به جلو رفته و جعبه‌های سمت چپ را بشکنید. داخل کمد، اسلحه و خون را برداشته وارد شکاف سمت راست شوید. جلو رفته و میلز را ملاقات کنید.

صبر کرده تا صحبت‌های او تمام شود و وارد در سمت چپ شوید. راه را به جلو ادامه داده و کرم‌ها را نابود کنید. ابتدا وارد در سمت راست شده و مهمات Archive را بگیرید. پس از بیرون آمدن، وارد در سمت چپ شوید. بالای دستگاه موتورخانه خون را خواهید دید. به بالای آن پریده و دوباره به بالا بپرید. اسلحه اسکورپیون را برداشته و راه را به جلو ادامه داده پایین بپرید. دشمنان را نابود کرده و اهرم برق را در انتهای راهرو بکشید و داخل در باز شوید. مهمات کلت را از جعبه بردارید. به جلو رفته و گاردها را از پای درآورده به سمت چپ رفته و اسلحه شوت‌گان را بردارید و برگردید. گاردها را از بین برده و منتظر بمانید تا گارد در را بشکند. او را نابود کرده و داخل در شده و همه را از پای درآورید. سریع پشت تیربار رفته و همه را نابود کنید. برق کنار تیربار را وصل کرده و بیرون بروید. داخل در میله‌ای شده، ابتدا برق سمت چپ را وصل کنید تا در فاضلاب باز شود سپس اهرم سمت را ست را بکشید و سریع داخل فاضلاب شوید. خواهید دید که پایین می‌روید. داخل شکاف شده و پسر خود را خواهید دید. وارد شکاف بعدی شده تا انتها راه را ادامه داده و از نردبان بالا بروید. حالا شما پشت حصار میله‌ای هستید. نقشه و مهمات کلت را بردارید. وارد شکاف بالا شده و راه را تا انتهای شکاف ادامه دهید. داخل شکاف شده و به منطقه‌ای که میلز قرار داشت شوید. به بالای راه پریده و داخل حیات سگ‌ها شده و راه را تا انتها ادامه دهید. سمت چپ از حالت جنون استفاده کرده و پس از خراب کردن دیوار کرم‌ها را نابود کنید. داخل در در روبرو شده و راه را ادامه داده و داخل شکاف سمت راست شوید. صحنه‌ای از مردگان خواهید دید، دوباره وارد شکاف سمت راست شوید.

قسمت نهم- نیت دائمی برای بیرحمی:

از نردبان بالا رفته و خون‌ها را برداشته وارد در شوید. راه را ادامه داده، به اول بازی برمی‌گردید. وارد در سمت راست شده و اسلحه M60 را بردارید. وارد در جلویی شده و وارد اسلحه‌خانه شوید. اسلحه دلخواه را برداشته و وارد در آخر سمت چپ شوید. به جلو رفته، نقاشی پسر بزرگ خود (Cory) را برداشته و منتظر دشمنان شده همه آن‌ها را نابود کنید. پس از نابود کردن

دشمنان، دیوار کناری ترک می‌خورد، با استفاده از نیروی جنون، دیوار را خراب کرده و خون‌ها را بردارید. از پله‌ها بالا رفته و اهرم را بزنید. به جلو رفته و در جلویی را باز کنید. داخل شده و در بعدی را باز کنید. شما وارد قسمت ملوانی ارتش می‌شوید. در بدو ورود، سمت چپ اسلحه مگنام را برداشته و گاردها را نابود کنید. سمت راست بالای اسکله در جعبه یک خون و در قایق دو خون وجود دارد. گاردها را از پای درآورده تا در باز شود. داخل شده و گاردها را از بین ببرید. سمت چپتان یک نردبان قرار دارد، پایین رفته و اسلحه را بردارید. دوباره بالا رفته و راه را ادامه دهید تا به دستگاه جابجایی برسید. آن را به سمت راست بچرخانید تا جعبه‌ها داخل آب بیفتند. روی کشتی پریده و به ترتیب روی جعبه‌ها بپرید و به آنطرف اسکله بروید. سریع پشت تیربار رفته و گاردها را نابود کنید. به پشت تیربار رفته و مهمات شوت‌گان و جلوتر اسلحه آرپی جی را بگیرید. راه را به طرف جلوی تیربار ادامه داده و داخل در شوید. گارد را از پای درآورده و جلوتر، داخل محل نگهبانی اسلحه M60 را برداشته و اهرم را بزنید. گاردها را نابود کنید. نکته: در پشت کانتینر چهار خون و بالای وانت اسلحه نارنجک انداز قرار دارد.

همه را از بین برده تا زن با وانت از راه برسد. داخل وانت بروید.

قسمت دهم- آیا قبلاً جایی شما را دیده بودم؟:

گاردهای پشت‌سر را از پای درآورده و سپس گاردهای جلویی را نیز از بین ببرید. سریع به جایی که ماشین توقف کرده برگشته و گاردهای پشت سر را از بین ببرید. Markmanها را نابود کرده صحنه‌ای خواهید دید. هلیکوپتر به طرف شما موشک می‌زند و شما داخل گودال پرت می‌شوید. جلو رفته و اسلحه راکت لانچر را بردارید و دشمنان را نابود کنید. از راهی که موجودات آتشی برایتان باز کرده‌اند رفته و سمت چپ در را باز کنید. زنی به سمت شما نشانه‌روی می‌کند، او را نکشید. پس از صحبت‌های مرد، راه را به جلو ادامه دهید. از پله‌ها بالا رفته و موجودات عنکبوتی را از بین برده تا راه باز شود. داخل جعبه مهمات، اسلحه مگنام را برداشته و سریع داخل وانت بروید. دشمنان را از بین برده تا صحنه‌ای از افتادن خود به درون گودال ببینید.

قسمت یازدهم- تکرار اشتباه:

ابتدا قفسه را باز کرده و باطری را بردارید. به جلو رفته و بصورت نشسته از راه عبور کنید. جلوتر رفته و داخل شکاف شوید. سمت چپ، نقشه را برداشته و موجودات را نابود کنید. به چپ رفته تا مرد را در اتاق ببینید. پس از چند لحظه او می‌میرد، راه روبرو را ادامه داده چهار کشو را باز کنید و به بالای نردبان بروید. سمت چپ دو قفسه قرار دارد که یکی حاوی نارنجک و دیگری میله آهنی است. در را باز کرده و وارد در سمت چپ شوید. منتظر شوید تا حرف‌های زن شما تمام شود. وارد در باز شده شوید. نکته: در اینجا اگر در بازی کسی را نکشته باشید راه برای شما باز است و اما اگر کسی را کشته باشید باید صبر کنید تا موجود وارد شده و او را نابود کنید و دستگاه نوشابه درست کنی را زیر حفره بالای سر قرار دهید و بالا بپرید سپس از همان جایی که موجود وارد شد ضربه زده و پایین بپرید.

وارد در روبرو شده و به تلفن جواب دهید. وارد در جلویی شده و موجود را نابود کنید. وارد در روبروی ورودی که آمدید شده و دو قفسه را باز کنید و مهمات را بردارید. در را باز کرده و وارد سالن شوید. در اینجا باید با تعداد زیادی از موجودات مبارزه کنید تا در سمت راست سالن باز شود. داخل در شده و گارد را نابود کرده به سمت چپ رفته و در را باز کنید. در بعدی را نیز باز کرده و داخل قفسه‌ها اسلحه را بردارید. جلو رفته و در را باز کرده اهرم را زده تا در میله‌ای باز شود. برگردید و وارد سلول شوید. بین راه موجودات آمپولی را از پای درآورید و راه را ادامه داده وارد حمام شوید. خواهید دید که راه مسدود است، راه را برگشته و وارد جایی شوید که اهرم قرار داشت. با استفاده از حالت جنون دیوار ترک خورده را خراب کرده و مرد را نجات دهید. دوباره وارد حمام شده و چرخ‌دنده‌ها را به ترتیب: اولی به جلو، دومی به عقب و سومی به جلو هل دهید تا دیوار بترکد. داخل شده و خون و مهمات اسلحه مگنام را بردارید. در را باز کرده و موجودات را نابود کنید. به سمت چپ رفته و مهمات اسلحه شوت‌گان را از قفسه بردارید. برگشته و وارد دربی که روبروی ورودی است شوید. از پله‌ها بالا رفته و دو موجود آتشی را نابود کنید. در سمت راست را باز کرده و وارد شوید. کشو میز را باز کرده و باطری را بردارید. در کنار کشو را باز کرده، مردی عینکی را خواهید دید، به او شلیک نکنید. او را دنبال کرده و به بالای نردبان بروید.

قسمت دوازدهم- تیزترین نقطه:

ابتدا در کنار مهمات، نقشه را بردارید سپس به پایین رفته و دشمنان را نابود کنید. نکته: برای کشتن عنکبوت‌های سیاه باید از حالت جنون استفاده کنید.

به جلوی حصار رفته و صبر کنید عنکبوت راه را برایتان باز کند سس آن‌ها را نابود کرده تا در جلویی باز شود. داخل شده و دو موجود را به وسیله نارنجک نابود کرده و وارد در سمت راست شوید. خون و مهمات را برداشته و پس از بیرون آمدن وارد در سلولی شکل شوید. جسدی به بیرون پرت می‌شود، وارد در سمت چپ شده و موجود را از پای درآورید. دوباره وارد در سمت چپ شده و داخل قفسه، مهمات اسلحه M60 را بردارید.

وارد در روبرو شده و موجود را از پای درآورید. از داخل قفسه خون و مهمات شوت‌گان را برداشته وارد در کنار قفسه شوید و به سمت چپ بروید. از پله‌ها پایین رفته و موجودات را از بین برده تا راه باز شود. داخل در باز شده شوید و به سمت چپ داخل در شوید. می‌بینید که همه جا غرق در خون می‌شود، پایین رفته و کرم‌ها را نابود کنید. راه را به جلو ادامه داده و به سمت راست بروید. از نردبان بالا رفته و داخل در روبرو شوید. از داخل کم، خون را برداشته و از نردبان بالا بروید. بالا رفته و اهرم را فشار داده تا کرکره‌ها بالا روند. وارد در سمت چپ نردبان شده، جسد پلیس‌ها را ببینید. اهرم را زده تا در باز شود و داخل قفسه خون و مهمات را برداشته وارد در زیر پله شوید. دشمنان را از پای درآورده داخل کرکره بپرید. به جلو رفته و در را باز کرده اهرم کرکره را زده و وارد راه باز شده شوید. دشمنان را از بین برده و جعبه‌هایی را که راه را مسدود کرده‌اند بشکنید. داخل آشپزخانه شده و راه را به چپ ادامه داده خواهید دید که همه جا آتش گرفته و در روبرویتان باز می‌شود. وارد شده و موجودات را از بین ببرید. منتظر باشید تا در سلول باز شود. در اینجا دو در می‌باشد که یکی سمت راست (سردخانه) و دیگری اتاق گاز است. ابتدا داخل اتاق گاز شده و فلکه گاز را باز کنید، بیرون آمده و در را ببندید و لامپ را روشن کرده تا راه باز شود. وارد راه باز شده شوید. در اینجا سه عدد خون و یک اهرم قرار دارد، اهرم را زده و داخل در سمت راست شوید. سپس وارد در سمت چپ و به سمت راست رفته وارد در شوید.

قسمت سیزدهم- مجازات و انضباط:

سمت راست از زیر حفره راه را ادامه داده اگر مرد پلیس عینکی را همراه داشته باشید پلیس‌ها به شما تیراندازی نمی‌کنند. صبر کنید تا صحبت‌های آن‌ها تمام شود. مرد عینکی را دنبال کرده از پله‌ها رفته و به سمت چپ بروید و اهرم را بکشید. جلو به سمت چپ بروید و سلول‌ها را بگردید. در سلول آخر به صورت خمیده داخل حفره شوید. به شما نیروی اسلحه Attack Upgrade داده می‌شود. به پایین بپرید و راه را ادامه دهید. مردی که دستش قطع شده را خواهید دید. از نردبان بالا رفته و به پایین پله‌ها بروید و موجودات را از بین ببرید. مواظب گاردها باشید. از شکاف روبرو بالا رفته و راه را ادامه دهید. حصار را بشکنید و راه را ادامه داده و در زیر در به پایین بپرید. سلول‌ها را بگردید و وسایل را بردارید. به پایین پله‌ها رفته و موجودات را نابود کنید. دوستان شما بالا می‌روند، موجودات را از پای درآورده و منتظر باشید تا موجود در را بشکند. او را از بین برده و وارد راه شوید. به سمت چپ رفته تا به میلز برسید. او در را برایتان باز می‌کند، سریع بالا می‌رود. او را دنبال کرده تا به او برسید، او پس از چند لحظه می‌میرد. راه را به پایین پله‌ها رفته تا Blackmore را ملاقات کنید. به داخل حفره پریده و منتظر شوید تا در باز شود. سریع به در وسطی بروید( جایی که دو اهرم قرار دارد) و منتظر موجودات برقی باشید. آن‌ها را از بین برده و صبر کنید حرف‌های مرد تمام شود. داخل در سلولی شکل شده و به سمت راست بروید. از پله‌ها پایین رفته و با استفاده از حالت جنون جدید خود استفاده کنید تا دشمنان را از بین ببرید، با استفاده از دکمه  Space . وارد در دارای الکتریسیته شده و از پله‌ها پایین رفته و فیوز را نابود کنید. دوباره بالا رفته و سمت چپ پله‌ها بالا پریده و وارد حفره روبرو شوید. یک گارد با اسلحه M60 می‌بینید، او را دنبال کرده و در بین راه موجود برقی را نابود کنید. راه را ادامه داده تا به غول آتش برسید. او را با استفاده از جنون نابود کرده و وارد آسانسور سمت چپ شوید.

قسمت چهاردهم- صاف، شیرین، رنج کشیدن:

ابتدا به بالای آسانسور پریده و به سمت راست بروید. از پله‌ها بالا رفته و اهرم را بزنید تا چراغ در سبز شود. در سمت چپ اهرم را باز کرده و موجودات را از پای درآورید. خون و مهمات را بردارید. برگشته و پایین پله‌ها بروید. گاردها را نابود کرده و داخل در با چراغ سبز شوید. نشسته و از حفره پایین بروید، سپس بالا پریده و به سمت چپ رفته و موجود آتشی را از میان بردارید. در باز می‌شود، داخل آن شده و از پله‌ها پایین بروید. از نردبان سمت چپ بالا بروید. در اینجا به صورت نشسته راه بروید تا از حملات هلیکوپتر در امان باشید. در روبرو را باز کرد و به سمت چپ بروید و در سمت راست را باز کنید.

قسمت پانزدهم- زمان همنشینی:

به سمت چپ رفته و در را باز کرده از پله‌ها پایین رفته و سگ‌ها را بکشید. جلو رفته و راه مسدود را باز کنید. به پایین پریده، سمت چپ آرپی جی را بردارید و راه را به سمت راست ادامه دهید. پس از دیدن صحنه، هلیکوپتر را با استفاده از اسلحه M60 نابود کنید (اسلحه M60 پشت ماشین حمل جعبه قرار دارد). پس از منفجر کردن هلیکوپتر منتظر زن باشید. او را با اسلحه مگنام بزنید، موجودات حمله می‌کنند. آن‌ها را از پای درآورده و به پشت تیربار رفته و موجودات را نابود کنید. از نردبان سمت چپ تیربار پایین رفته و وارد در سمت چپ شوید. سریع به سمت آسانسور رفته و بالا بروید. موجود را از بین برده و وارد در شوید. اهرم را زده تا کرم ظاهر شود. او را با استفاده از اسلحه توپ‌انداز نابود کنید. پایین رفته و عنکبوت‌ها را کشته و داخل گودال شوید.

قسمت شانزدهم- داستان بزرگی که هیچ وقت گفته نشد:

پس از دیدن دمو، همه موجودات را نابود کرده و منتظر شوید تا شکارچی ظاهر شود. او را 5 مرتبه ضربه بزنید، صحنه‌ای از کشته شدن شکارچی توسط سگ‌ها خواهید دید. پس از اتمام صحنه داخل آب پریده و پسر خود را نجات دهید (به Blackmore ضربه بزنید).

قسمت هفدهم- خانه‌ای از همسایگان بدهکار:

ابتدا خون‌ها و مهمات را برداشته سپس از راه به بیرون بروید. از پله‌ها بالا رفته و موجودات را از بین برده راه را به سمت چپ ادامه داده و در سمت چپ را بشکنید. به سمت بلک‌ مور رفته و راه را به جلو ادامه داده و نشسته از حفره خارج شوید. نقشه و خون را برداشته به بیرون در بروید. موجودات آتشی را نابود کرده و در کنار جسد گارد، اسلحه M60 را بردارید. راه را از کوچه‌ی جلویی ادامه داده و جعبه‌ها را بشکنید. جلوتر اسلحه شوت‌گان را برداشته، نقشه را نیز از بالای پله‌ها بردارید. راه را ادامه داده و موجود را از بین ببرید. وارد خیابان شده و سریع پشت تیربار رفته و موجودات را نابود کنید. به جلو رفته و عنکبوت‌ها را از بین ببرید. کمی بعد منتظر موجودات آتشی باشید. آن‌ها را از بین برده و جلوتر وارد راه باز شده شوید. سمت چپ تلویزیون‌ها خون‌ها را برداشته و وارد کوچه شوید. صبر کنید تا موجودات حمله کنند، همه آن‌ها را نابود کرده تا در پشتی باز شود سپس داخل شوید.

قسمت آخر- سوختن درون او:

وارد خانه شده و در با چوب را شکسته داخل شده تا صحنه‌ای ببینید. پس از اتمام صحنه به طرف در حصار شکل رفته تا Blackmore را ملاقات کنید. وقتی او رفت برگشته و به تلفن جواب دهید، سپس دوباره به سمت در با حصار بروید. به بالای جعبه رفته و صحنه‌ای ببینید. پس از اتمام صحنه باید با او مبارزه کنید. برای راحت‌تر نابود کردن این موجود ابتدا از ضربات برق او فرار کنید و سعی کنید با نیروی جنون به او ضربه بزنید. یازده مرتبه این کار را انجام دهید.

پایان.

رمز ها:

در هنگام بازی L1 + R1 +X را با هم نگه داشته و کدهای زیر را سریع وارد کنید ، در صورت درست وارد کردن کد پیغامی ضاهر خواهد شد

تمام اسلحه ها و ایتمها برای : GONZO : پایین ، بالا ، پایین ، چپ ،راست ، چپ ،R2 ،بالا ،چپ ، پایین ، راست ،بالا ، راست ، پایین ،چپ ،R2 ،سه تا پایین ، دوتا R2

جان پر : 3تا پایین R2 ، دوتا بالا ، پایین ،بالا ، R2

تفنگ : GONZO : چپ ،3تا R2 ،راست ، چپ ، راست ، چپ ،بالا ، 3تا R2 ، پایین ، بالا ،پایین ، بالا ، R2

پر کردن سلاح در دست : 2تا راست ، پایین ، بالا ، چپ ، راست ، 2تا چپ ، R2

ضد ضربه : پایین ، بالا ، پایین ، بالا

 

دانلود ترینر بازی

چندین ترینر اماده کردم ک برای نسخه هایه متفاوت کار میکنن میتونید امتحان کنید و ببینید کدوم برای نسخه شما کار میکنه!





نويسنده: Mehrdad بازديد: 5971 نظرات:
موضوعات:The Sufferingکد بازی های ps2کد و رمز بازی های pc ,
برچسب ها:راهیابی بازی The Suffering Ties That Bindراهنمای بازی The Suffering Ties That Bindاستراتژی بازی The Suffering Ties That Bindرمز های بازی The Suffering Ties That Bindراهیابی بازی سافرینگ برای ps2کد های بازی The Suffering Ties That Bindرمز های بازی سافرینگ The Suffering Ties That Bindراهیابی بازی The Suffering Ties That Bind برای ps2 ,

نظرات مطلب

اين نظر توسط: M در تاريخ: 1397/2/14/5 ساعت: 22:03 ارسال شده است.

میشه رمز های بازی رو بفرستید

اين نظر توسط: xr در تاريخ: 1394/5/6/gamecheats-pcx ساعت: 21:21 ارسال شده است.

عذر میخام من با کیبورد بازی میکنم چجوری باس رمزو وارد کنم اصن میشه
پاسخ: سلام. متاسفانه هیچ کدی برای Pc پیدا نکردم اما شما میتونید ترینر استفاده کنید . میتونید از لینک زیر دانلود کنید. http://s3.picofile.com/file/8202861718/The_Suffering_Ties_That_Bind_gamecheats_pcx_lxb_ir_.zip.html

اين نظر توسط: علیرضا در تاريخ: 1394/3/16/6 ساعت: 21:24 ارسال شده است.

ببخشید منظور شما از L1 و L2 و R1 و ... چیست؟
پاسخ: وسط بازی استارت رو باید بزنی و بعد R1 و R2 و L1 و L2 و ضربدر رو نگه داری و کد رو سریع وارد کنی واسه اینکه عمل کنه باید اول استارت رو بزنی بعد مراحل رو انجام بدی.در اینصورت است که عمل میکنه(^_^)

نمایش کلیه نظرات

1 - نظرات اسپم و تبليغاتي ارسال نکنيد. ( در غير اين صورت لينک حذف مي شود )
2 - تنها به نظرات کاربران پاسخ داده مي شود.
3 - به نظرات فينگليش و انگليسي پاسخ داده نمي شود، از زبان فارسي استفاده کنيد.
4 - درخواست هاي خود را در انجمن وبسايت مطرح کنيد.
5 - انتقادات و نظرات خود را از طريق فرم تماس با ما ارسال کنيد.

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ما را در گوگل محبوب کنيد